неделя, 1 май 2011 г.

Несговорчиви пролети и дъждове, пресладки залези и портокали


И все се разминавам с този дъжд,
лицето му от облака надниква
и се разтваря,скрива се...
Веднъж
ми подари каляска - тиква,
изплетена от слънчеви лъчи,
направена от лъскави камшици -
на капрата и кипреше се кочияш
и теглеха я седем сини птици.
Изпрати ми я онзи дъждоносец,
да го посрещна както подобава,
когато се накани пресен-росен,
когато, все едно, ще се предава...
Да ме намери щом се е смрачило
и втурне се с дъждовната потеря...
Дъждът, със който все ми се мълчи,
дъжд, който е наречен за неделя.




Tози свят е обречен на щастие
под подковата на дъгата,
всеки ден е нов съучастник
във играта на слънце и вятър.
Всеки час има свое присъствие,
всяка синя минута звънка
вгражда своята златна сянка,
четките на секундите тънки
изписват вежди, изплитат мрежи
за улов на зрели залези,
белег от безметежност -
всеки миг в миглите пазим,
всеки миг вдишвам-
издишвам,
пия вятъра,
синевата,
всеки миг като цвете различно
 пълни фарфора на душата.





                                  

7 коментара:

  1. Бях забравила какви магии можеш да правиш с думите...Марта, благодаря!

    ОтговорИзтриване
  2. Да, наистина омагьосваш думите....благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  3. Марта,
    приказно... това е талант!
    Щастлива си ти,
    а аз ти благодаря, Диана

    ОтговорИзтриване
  4. Лара, Мария, Диани - благодаря!

    поздрав :
    http://www.youtube.com/watch?v=-_ppEoZ3yIg&feature=player_embedded

    Един красив и цветен май!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ти Марта, много кирасиво и приказно :)
    Красив, слънчев и усмихнат Май и от мен :)

    ОтговорИзтриване
  6. Като приказка!Прекрасно ...за мен беше истинско удоволствие да прочета тази изящна рисунка направена от думи! Лека вечер, Марта и поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря;)

    eva bor - и на теб великолепен май!

    Zvetanka Shahanska - приказки, две стихчета пролетни:)

    ОтговорИзтриване